don't blame on the sunshine

Idag så hängde andrea med hem efter skolan, så "pluggade" vi
franska, men lite gjorde iallafall. Och sen blev det bus! men ingen som jag tänker berätta!
:D
men jag kan säga att det kommer bli FÖRBANNAT pinsamt imorgon! :$
a jo juste, imorogn ska vi träffa de nya klasserna på Påvelund

I skolan så hade vi idrott och skulle spela fotboll, i typ 25 grader?
alla var iallfall skit varma, och ingen orkade typ röra sig efteråt.


jag orkar seriöst inte blogga, det är så mycket i skolan och fint vädet och blablabla..
men jag ska försöka!!


Kommentarer
Postat av: louise

nice blogg du har :)

2010-05-18 @ 21:29:19
URL: http://louisemariagarskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0